Re: Abit BE6 - konflikt IRQ - 100% sposob!!!

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 21:58:31 MET DST

Witajcie,
dziekuje za pomoc. W koncu tak gmeralem, ze dziala !!!!
na 11 IRQ mam:
1) Tuner Tv
2) SB Live!
3) Kontroler UDMA66

i to wszystko Dziala !

Pozdrawiam
Michal

P.S. Po co IRQ na karte graficzna. Wylaczylem i oczywiscie USB tez. Co
do Comow potrzebuje dwa, jeden na interace do komorki, drugi do
palmtopa. Modem mam na 2 kompie (Wingate gora :-))) )