Odp: Odp: k6-2 350

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 20:31:07 MET DST

Hej!

Mam 591P i wlasnie przestawilem mojego K6-2 350 CXT na 4x100 przy napieciu
2,2V i... chodzi normalnie. Próbowalem 4,5 x 100 @ 2,3V (baaaaaardzo
niestabilny) oraz 5x 100 @ 2,3V (nawet nie ruszyl).

Balem sie ustawic wieksze zasilanie, ale mysle ze stabilne 450 moznaby
osiagnac. Kiedys spróbuje.

PS. No problems with restart.

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com UiN:4720636   Czestochowa