Re: Odp: k6-2 350

Autor: Jakub Argasiński (argasek_at_ipl.z.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 23:08:44 MET DST

PhoeniX wrote:

> A co do tego ma predkosc FSB ?
> Niech sobie chodzi na standardowych 100Mhz a do podkrecania
> uzyc moznika który jest przeciez w AMD'kach nie zablokowany.
> Na 4x100 powinno pujsc przy dobrym chlodzeniu.

taaa. tez tak poczatkowo myslalem, ale ruszylo dopiero po
przestawieniu napiecia, 4x100 przy standardowym 2.2V wiesza
sie etc. Z kolei przy wyzszym odpala sie, ale mam problemy
z resetem - po prostu wyglada na to, jakby BIOS nie ruszal.
Pomaga dopiero wl/wyl kompa. Nie o to Polska walczyla... :\
Grzanie srednie, w kazdym razie da sie wytrzymac - mam radiator
ktory ma jakies 3-4cm wysokosci, sprawny wiatrak i silicon
pomiedzy prockiem a radiatorem - lepiej byc nie moze - no
chyba ze ktos zredukuje moja lodowke do stosownego rozmiaru :)

Nie probowalem jeszcze przekretow w stylu 450 - moze jutro ;)

--
Argasek/IPL^NOiR
The ImPLosion.   To my zbudowaliœmy jelcz.