Re: Podkrecanie Celerona, a wydajnosc?? (Seti)

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 23:24:34 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.comp.pecet
Data: 26 sierpnia 1999 15:07
Temat: Odp: Podkrecanie Celerona, a wydajnosc?? (Seti)

>Szczęściaż :-)
>Jaką masz serje proca ?

Zebys wiedzial ze szczesciarz. Nawet wczesniej go nie probowalem bardziej
podkrecac, gdyz w biosie mialem tylko 3 czestotliwosci 66, 75 i 83. W opisie
do karty byly jeszcze inne, wyzsze. Sadzilem wiec ze musze go upgrade'owac.
Wiec chodzil mi jako 333A_at_375. Na 83 w ogole nie odpalal. Sadze ze to byl
wplyw czestotliwosci 83 na PCI.
Zdecydowalem sie kupic nowego procka, a tego starego sprzedac. Pojechalem do
sklepu z kompem. Tam probowano mi wsadzic zamowionego 400 Celerona PPGA, no
ale za nic nie chcial odpalic (Chyba cos z AGP). Niestety dla sprzedawcy
..pomanipulowal mi zworkami i przy restarcie na starym Celeronie 333A
pojawil sie piekny napis z "500";-))))
W domu dokonczylem dziela. Okazalo sie ze po manipulacji zworkami, pokazaly
sie w biosie opcje wyzszych czestotliwosci 100, 103 i 112. Win pracowal
stabilnie przez 5 minut, a potem sie zawiesil. Wylaczylem wiec opcje 100 Mhz
pamieci i pracuje 48 godzin na seti
http://www.put.poznan.pl/~tommy/SETI@Home/ .
Do rzniecia procka bardzo dobry program, a przy okazji mozna poszukac
Zielonych ludkow;-)))
Wspomne tylko ze wygrzewalem wczesniej tego procka na seti od 2 tygodni.
Niestety moja plyta glowna FIC KA-6130 nie ma cache na plycie, a wydaje mi
sie ze to mogloby pomoc w przyspieszaniu obrobki materialu seti. Co o tym
myslicie?

Seria procka 09180441 ,czyli Costa Rica, 99 rok produkcji i 18 tydzien roku,
333/66 SL2WN

>Zimny to on na pewno nie jest :-)

To zalezy. Dzis rano chlodno bylo w pokoju, a obudowa byla owarta wiec
cooler byl zimny....zero ciepla, tzn porcek nie grzal mnie a chlodzil;-)))

PC-100"

>A dlaczego miało by nie pójść z UDMA skoro ustawiasz FSB 100Mhz ???
>Przecież tyle razy się pisało, że przy FSB 66 i 100 UDMA chodzi normalnie
>i nie trzeba go wyłączać.

ASUS