Re: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:35:39 MET DST

Hi,

On Wed, 25 Aug 1999 14:23:39 -0700, "The EaGle" <theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Ja osobiscie uwazam ze sa "troche " za bardzo skierowane w strone AMD.

A ja uważam, że był to jeden z niewielu bardziej rzetelnych testów CHIPa
jakie czytałem. Co prawda strzelili parę buraków i nie podkreślali, że
podkręcalność _bardzo_ zależy od egzemplarza (ich K6-2 300 szedł na 400 MHz,
a mój ledwo bierze 350 przy 2.4 V), ale przynajmniej nie byli tak Intelo-
centryczni jak to zazwyczaj.

>PII i PIII były testowane na starej płycie ASUS P2B i nie sadze aby to
>był demon szybkosci.

Asus P2B jest dobrą płytą i nawet całkiem szybką. Biorąc pod uwagę, że
główne testy były bez podkręcania, to brak jakichś specjalnych szyn czy
opcji nie wpływała na rezultat.

>Dzieki temu PII 450Mhz jes wolniejszy od K6III ja promonuje uruchomić NFS
>III SE na dwoch PC i jakiejs cienkiej karcie np Riva 128 4MB tak zaby procek
>miał co robić, myśle że AMD wyłoży sie już na starcie.

Zauważ, że osobno mierzyli wydajność multimedialną i tam K6-III nie przega-
niał już wszystkiego. Jednak wierz mi -- jest sporo ludzi, którzy prawie
w ogóle nie grają (na przykład ja). Dla takich wydajność procesora w NFS III
jest całkowicie nieistotna, natomiast fakt, że procesory K6 w normalnej pracy
z Windowsami są szybsze niż Intele, jest niezwykle ważny.

--
Pozdrowienia,