Re: Odp: Nagrywarka - co to za blad?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 08:23:22 MET DST

The EaGle wrote:

> Użytkownik Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:37C3C2BF.81423C07_at_kki.net.pl...

> Nero i

> Mój HP 6020 tez ma taka mozliwosc sa tam zworki z oznaczniami ID selected
> 1,2,4 co to w takim razie oznacza?
> Nie mam zworki w ogóle i mam tylko jedno urzadzenie.

ID select sluzy wlasnie do ustawiania numeru urzadzenia SCSI. Np. jak
wlozysz zworki na numer 1 i 4, to urzadzenie bedzie mialo numer 5
(zwykle dodawanie). Nie ustawiaj za to nigdy numeru 7!!!! jest to numer
zarezerwowany na kontroler SCSI.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl