Re: dual celeron

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 08:27:51 MET DST

Maciek Wiśniewski wrote:

> Na razie 64MB, ale już znalazłem kupca na starą płytę razem z pamięcią, więc
> wsadzę ze 128, albo nawet 192 MB setek, więc nie ma już problemu i będę mógł
> się w podkręcanie pobawić. Kupie 500 i spróbuję na 560 je zamienić. Może się
> udać?
> Coś cena tej płyty mi się nie podoba. Na stronie Abita piszą, że za 135$,
> a ja w Szczecinie widzę tylko za 730-780, ale trudno, chyba warto.

Plyte moge z czystym sumieniem polecic. A co do RAMu to im wiecej tym
lepiej (patrz komfort pracy). Pamietaj tylko, zeby kupic jakies dobre
pamieci a nie pierwsze lepsze.... A co do podkrecania to wszystko zalezy
od konkretnego modelu.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl