Re: Re: ibm czy quantum

Autor: Foto (foto_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 07:30:50 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 07:27:38 GMT, Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> wrote:

>Ale co Ci drozej wyjdzie: zakup dobrego dysku, do ktorego dodasz ta
>roznice ceny, czy zakup dysku przecietnego, ktory padnie Ci akurat na
>drugi dzien po uplywie gwarancji (fakt z zycia) i zmusi Cie do zakupu
>nowego dysku?????
>
>Juz kilka razy sie naciolem i od tej pory twierdze, ze co wydaje sie
>tanie, wcale takie nie jest w perspektywie czasu. Lepiej jeszcze miesiac
>sie wstrzymac a nie kupowac "chaly".

Zgadza się, że lepiej poczekać i kupić droszą zabawkę, niż taniochę z
Chin. Jest przecież stare powiedzenie: tanie mięso to psy jedzą.

Ja kupuję i polecam Quantumy tylko z tego powodu, że mnie nigdy nie
zawiodły. Ale mojemu kumplowi 3Gb Ex coś ostatnio szfankuje, ale wiem
czego to jest efektem; Gdybyś zobaczył co on wyprawia z komputerem to
chyba byś go pobił na miejscu. Raz do mnie zadzwonił, że coś mu
śmierdzi przytopioną izolacją. No to powiedziałem, że przejadę za jaką
godzinkę. Oczywiście komputera nie wyłączył, bo musiał dokończyć
Quaka. Jak wszedłęm do jego pokoju, to rzeczywiście śmierdziało. Ale
rozwiązanie wpadło od razu w oczy. Idiota położył jakąś szmatę na
górną kratkownicę monitora.

Pozdro

Foto

 |0101| email: foto_at_alpha.net.pl |01|
=|1100|= <<dobry plik to spakowany plik>> =|11|=
 |1001| |10|

End of File