Re: Odp: wasza opinia o plujkach?

Autor: Foto (foto_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 07:30:51 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 17:31:55 GMT, "Bogdan L." <grafik_at_post.pl> wrote:

>zdecydowanie polecam Epsona, wystarczy model styllus color 440. Inaczej
>wyglada linia w rozdzielczosci 720 dpi a inaczej w 360. Co nie jest bez
>znaczenia w przypadku wydruków rysunków technicznych. A co do napełniania...
>to też można kupić za połowę ceny pojemniki "kompatybilne". Zanim doczekasz
>zużycia się glowic, to drukarkę zdażysz wymienić dwa razy.

Kolego ma rację, a jeśli zdecydujesz się na Epsona to nie kupuj 640,
po prostu nie opłaca się wydawać tyle kasy. Ja kupiłem 600 a drukuję w
1440 od wielkiego zdzwony.

A pamiętaj, że Epsony na pewno tanie w eksploatacji nie są. Ich
kretyński system czyszczenia co drugi dzień daje nieźle w kość.
Osobiście myślałem, że przyblokował się jakiś czujnik, ale jak
rozebrałem drukarkę na wszyskie części to ukazała się pompka typomo
mechaniczna, bez gramu elektroniki. Natomiast pod drukarką, jest
zbiornik około 1 litra pojedmności. Znajdują się w nim takie śmieszne
gąbki, które zbierają atrament z czyszczenia głowicy. Mimo, że
drukarka stała nie używana przez tydzień to były one wilgotne.

Pozdro

Foto

 |0101| email: foto_at_alpha.net.pl |01|
=|1100|= <<dobry plik to spakowany plik>> =|11|=
 |1001| |10|

End of File