Odp: Konwersja dysku na FAT32 w WIN98 i ba sector = problem

Autor: pit (pit_at_um.wroc.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 00:39:25 MET DST

Użytkownik filozof <dreamer_at_bbs.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37c469f1_at_news.vogel.pl...
> skombinuj sobie programik Partition magic , i problem zniknie

problem nie zniknie kolego

> :)
> Użytkownik yo!rek <radar_at_themax.internet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:37c42e44.269308_at_news.icm.edu.pl...

poszukaj na stronie producenta programu ktory bedzie mogl w miare pozadnie
zaznaczyc uszkodzone sektory (nie pisze o freeware lub shareware na cd np z
chipa tylko propounje sprawdzone) i wtedy polec z konwersja - jesli i to nie
to polec z formatem na low-lewel. zalezy co spowodowalo te bady

pozdrowienia