Re: CD-RW Philips model CDD3801

Autor: Maciek Oksienciuk (angel_at_qdnet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 00:33:10 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 19:18:47 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Poczytaj kilka starszych wątków o Philipsach. Ogólnie: lepiej nie.
>To jeden z bardziej awaryjnych producentów. Philips rozsypuje się
>średnio po półtora roku użytkowania. Już lepiej zainwestować w
>wolniejszego Mitsumi (jakieś 800 PLN brutto).

Dzięki za radę bo już właśnie miałem kupować tego Philipsa ;) A możesz
powiedzieć o jakie modele Mitsumi Ci chodzi i co sądzisz o
nagrywarkach BTC, widziałem ostatnio gdzieś po 7 baniek ( 2x/2x/16x ).
Tak wogóle to jaki model nagrywarki byś polecił tak do 8-9 baniek ?

--
[ Maciek Oksieńciuk - nGL - angel_at_qdnet.pl - http://angel.qdnet.pl/]