Re: Tani monitor 14, 15"

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 22:51:11 MET DST

>No nie wiem... porównywałem tego Likona LG i zarówno jakość obrazu
>jak i parametry były podobne. Wiadomo, że nie jest to obraz jak żyleta
>ale IMHO jak za 600zł to jest to nie taki zły zakup.

>na
>
>Chyba miałeś jakąś wadliwy egzemplaż ?
>Właśnie siesdze przed takim i kontrast mam na 65% a obraz jest wyraźny i
>czytelny.

Hmm ... no chyba ze tak ... ale naprawde w porownaniu chociazby do mojego
Daewoo obraz byl conajmniej lichy.
Wcale sie nie zdziwie, jak sie okaze ze to bylo akurat jakies dziadostwo "z
przeceny", wiec moze dlatego tak wygladal obraz...

>O tych CTX'ach to był ostatnio cały wątek i raczej nie chwalono tych
>monitorów.
>Z tego co tam pisali (ja CTX'a nie miałem więc nie wiem) to prawie każdy
>egzemplaż
>piszczy (chyba jakaś wada przy trafo czy cefkach odchylania).

Oj przez rece przeszlo mi pare ladnych sztuk tychze monitorow z roznych
serii (zarowno stara wersja 1569SE jak i nowa VL500) i zadna z nich nie
miala problemow z "piszczeniem", natomiast fakt faktem ze z reguly byly
roznice w jakosci generowanego obraz, chociaz trzeba przyznac ze to takze
zalezy od karty grafiki.....

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl