Odp: Tani monitor 14, 15"

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 00:38:44 MET DST

> Uffff .... facet - co ty polecasz ?!?

> To jest jedna z _najgorszych_ pietnastek, jakie kiedykolwiek widzialem (no
> nie mowie tu o jakichs archaizmach :-).

No nie wiem... porównywałem tego Likona LG i zarówno jakość obrazu
jak i parametry były podobne. Wiadomo, że nie jest to obraz jak żyleta
ale IMHO jak za 600zł to jest to nie taki zły zakup.

> Generalnie kineskop sobie mozna wsadzic do D... jak sie podkreci kontrast
na
> max to dopiero cos widac.

Chyba miałeś jakąś wadliwy egzemplaż ?
Właśnie siesdze przed takim i kontrast mam na 65% a obraz jest wyraźny i
czytelny.

> Polecam dorzucic tak ze 80-100 zl i kupic CTX VL500 (nie 510!) lub tez
moje
> poczciwe Daewoo 518B.

O tych CTX'ach to był ostatnio cały wątek i raczej nie chwalono tych
monitorów.
Z tego co tam pisali (ja CTX'a nie miałem więc nie wiem) to prawie każdy
egzemplaż
piszczy (chyba jakaś wada przy trafo czy cefkach odchylania).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\