Re: V3/2000 + Daewoo, czestotliwosc.

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 22:51:38 MET DST

To jest zwiazane z karta grafiki - a generalnie z ramdacem. Ja po przesiadce
z S3 Trio V+2MB na ASUS'a V264GT+ (ATI Rage IIc) przezylem bardzo mily szok,
jak zobaczylem jak byla roznica ;-) No i te 120Hz na takim zabytkowym
sprzecie :-)))

>Pytanie tylko czy Twoj monitor obsluguje takie czestotliwosci
>odchylania. Moze nie mam racji, ale moze kiedys sie obudzisz, wlaczysz
>komputer a z monitora pujdzie dymek.....

Daewoo (przynajmniej 518B) wyciaga wg. producenta:

640x480 = 120Hz
800x600 = 100Hz
1024x768 = 85Hz
1152x864 = 72Hz