Odp: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: Michał Charydczak (m_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 22:41:22 MET DST

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7q1id0$qr7$3_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Ja osobiscie uwazam ze sa "troche " za bardzo skierowane w strone AMD.
> PII i PIII były testowane na starej płycie ASUS P2B i nie sadze aby to
> był demon szybkosci.
Z drugiej strony jeśli chodzi o "Econo" to K6-3 są już 2x tańsze niż
napisali.
> Dzieki temu PII 450Mhz jes wolniejszy od K6III ja promonuje uruchomić NFS
> III SE na dwoch PC i jakiejs cienkiej karcie np Riva 128 4MB tak zaby
procek
> miał co robić, myśle że AMD wyłoży sie już na starcie.
> Co wy na to?
Nfs 3 oraz 4 chodzą ładnie na k6-233+r128. I to PeTrójki się powykładają, bo
będą w tym teście tak samo wolne jak słabsze AMD-ki. Po prostu Riva 128 nie
jest bardzo skalowalna z prockiem.