Re: Czy ktos uzywa kieszeni do podlaczenia CD-ROMu przez LPT

Autor: Tomek D.... (TomekD_at_bbs.chip.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 21:20:47 MET DST

K <pixel_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<37C3BA0F.F95DF627_at_priv.onet.pl>...
> Jestem zainteresowany takim rozwiazaniem , czy ktos moze mi powiedziec
> gdzie to kupic,
> lub ewentualnie jak wykonac ? Co z softem ?

Mam cos takiego - w srodku nagrywarka scsi, ale wiem, ze sa tez wersje IDE
->>LPT.
Tak czy inaczej NIE POLECAM!! Plyty mozna nagrywac jedynie x1 - nawet
marnych 300kB/s - nie udaje sie przez to przephnac.... :o(
A pozatym - kiedy system odwoluje sie do napedu (czyta, nagrywa) - w ogole
nie da sie pracowac - myszka (kursor0 chodzi jak zmeczony zolw....
mozesz zajrzec na www.freecom.com - albo cos kolo tego.
cos podobnego sprzedaja w FF Computers
Zdecydowanie lepiej kupic kontroler scsi i takiego CDroma

Tomek
TomekD_at_bbs.chip.pl