Re: Kupno modemu

Autor: Przemysław Swadźba (przemol_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 21:17:50 MET DST

Pozdrówka
  Ja mam Microcoma DeskPorte 56K Internal W, chodzi super i kosztuje ok
200PLN, jest na kościach ESS . Nie miałem jeszcze połączenia poniżej
50k,niby to kwestia centrali (Mieszkam w Tychach i centrala jest dosyć
dobra), ale żadnemu Zoltrixowi sie to nie udało a sprawdzałem wszystkie
chyba modele wewn. i często sie łączyły np. na 40k albo 33k
<37c485a3.4915585_at_news.qdnet.pl>...