Re: dziwna sprawa z mvp3 (fic)

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 17:23:24 MET DST

over n out
udalo sie!!!
pomogl update biosu - sasiad nie aktualizowal go za czesto ;))
inna sprawa ze po raz pierwszy spotkalem sie z tego typu bugiem w biosie,
ciekawe czy teraz i740 tez by poszedl
tak na marginesie Fic ma beznadziejna notacje biosow (rozne revisiony, pcb
itd), u mnie (Aopen) nie ma takiego problemu a swoj bios zmieniam
regularnie. Do konca nie bylem pewien czy wgrywam prawidlowy bios (nie
moglem dostrzec wzmianki o pcb (albo pbc?) ani w instrukcji ani na plycie;
dostrzeglem ze aktualny bios mial jk w nazwie wiec tez zainstalowalem bios
z jk - konkrenie do 1.1x)
pozdrawiam i dzieki