Re: dziwna sprawa z mvp3 (fic)

Autor: Mariusz Kozerski (naz_gul_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:20:14 MET DST

pokryfka <pokryfka_at_friko4.onet.pl> wrote in message
> dzisiaj poddalem sie po raz drugi - tym razem byl to savage3d, karta
> ktora (no moze poza voodoo) najlepiej akceptuje socket7
> czy ktos ma jakies pomysly? przetestowalem wiekszosc (powiedzmy ze
> wszystkie poza jedna) ustawien dotyczacych magistrali agp zarowno w
> biosie jak i windowsie, kilka wersji drajwerow, instalowalem kilka
razy
> winde 98 (na 95 tez probowalem, mimo ze ta platforma wymaga wiecej
> roboty zeby puscic cos na agp)

Ojojoj.... Wydaje mi sie, ze masz (albo sasiad) problem.
Swego czasu ostro walczylem z windami, fic-em 503+ i savage-m i za
zadne skarby swiata nie chcialo mi dziadostwo ruszyc. A próbowalem
wszystkich patchów for chipset, vgart-ów i innego badziawia. W koncu
zdesperowany zajrzalem sobie na strony www fica i jakiez bylo moje
zaskoczenie gdy w dziale nowych biosów w opisie jednego z nich
zobaczylem, ze "ta wersja biosu zapewnia wsparcie dla kart z serii
s3savage(tlum. moje)" Eureka!
Jesli ta wersja "zapewnia" to stara wersja nie "zapewnia" i stad moje
 i chyba twoje) problemy. Po sciagnieciu i wgraniu nowego biosa
wszystko poszlo od tzw. "strzalu".
Reasumujac: Jesli plyta byla kupiona dosc dawno (caly '98 - luty '99)
to musisz sciagnac i zainstalowac nowy bios.

Nazgul
ps: sory za to ze "proza" :-)

--
Czujesz, ze ktos Cie obserwuje?