Odp: Abit, Aopen, Asus czy cos innego? - co wybrac

Autor: compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 17:05:55 MET DST

> Co doradzacie pod slot 1 (na razie Cellek, kiedy moze PIII)? Chcialbym
> by mialo ATA 66 i bylo niezle ;-)
> Myslalem nad P3B-F, ale nie ma ATA66. Moze wiec Abit BE6. Czy ktos sie
> tym bawil?

nie rozumiem dlaczego nikt nie rozwaza zakupu Microstara np. 6163PRO (czy
tez 2.0 jak kto woli) - czestotliwosci podobne jak Abit BH6 v.1.1 (w sumie
29 róznych) czyli m.in. 95MHz (jak proc nie pójdzie na 100, wiem, ze nie
jest tak energetyczna jak 100MHz, ale przydatna), V I/O korygowalne w
zakresie 10%, a prócz tego jedyny w swoim rodzaju system testowy D-LED - jak
komputer nie startuje to wiadomo dlaczego, poza tym oczywiscie STR oraz
TopTech 3 - pomiar temp. procesora/w obudowie/dodatkowy czujnik na np.
grafike lub chipset, kontrola 3 wentylatorów. Oraz mnóstwo dodatków
softwarowych (Softcooler, Doctor Y2K, TurboFSB, MoSpeed, monitoring przez
siec). I to wszystko za jedyne 470pln ...

a jak ktos chce UDMA/66 to mozna dokupic za 200pln kontroler...

Cooger

BTW Ostatnio wraca na serwis mnóstwo uwalonych BH6 v.1.1