Odp: Drukarka - wypelnianie glowic

Autor: browarek (browarek_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 10:00:31 MET DST

Jezeli moge cos doradzic to zakup zestawu do nabijania tego modelu drukarki,
zestaw firmy InkTec. Robi sie to latwo i dziala. Canony mozna nabijac inna
metoda. Kupujemy czarny atrament Pelikana, igle i strzykawke. Dzial to na
pewno z Canonem 250, 2000, 4300, 4400 i wszystkimi innymi ktore maja taka
glowice. Wyjmujemy zbiornik z atramentem, od spodu jest filc wbijamy w niego
igle i pompujemy atrament. Powoli i z namaszczeniem zeby nie przelac. I juz!
I niech nikt nie probuje mi opowiadac ze to nie ten atrament, robilem to
dziesiatki razy i wiem ze dzial. Nie radze natomiast nabijac tym atramentem
HP ani Epsona, bo lubi sie zelowac o ile znajdzie resztki poprzedniego
atramentu. No i nie kombinujcie z innymi atramentami, tylko Pelikan do
wiecznych pior, ten w niebieskim pudelku. Nie biore odpowiedzialnosci jak
ktos cos spieprzy. Powodzenia.

                                                browarek

P.S. Kolory w Canonie tez tak mozna nabic, tylko potrzeba czterechh
strzykawek, no i atramenty Pelikana:-)) Koszty ekspolatacji spadaja do 10%