Re: Monitory Marvin - co to?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:12:39 MET DST

On Tue, 24 Aug 1999 12:07:26 GMT, Sylwester Zarębski
<sylwek_at_isp.net.pl> wrote:

><-ciach->
>
>jakiegoś pH masz :-))

Albo jestem wybredny :-))

>khm... hehe.. dla mnie to jest zaleta, że widać pixele..
>przynajmniej można pracować na obrazkach nie męcząc się czy tu jest
>już równo czy dwa pix. niżej :-)

Niby tak, tylko ze w CTX`ie niby tez jest plamka 0,28, a pixel to jest
pixel - maly i trzeba sie dobrze przyjrzec, zeby odroznic jeden od
drugiego - a nie wlazaca w oczy KROWA :-), jak w Hyundaiu :-) No, ale
de gustibus...

>bo to nie feler.. dla mnie to plus.. to się nazywa ostry i wyraźny
>obraz.. vide Sony 21" na przykład.. żyleta aż oczy bolą...

Jak oczy bola, to znaczy, ze cos jednak nie jest w porzadku, prawda?

>dla mnie to ułatwienie.. duużo szybciej się zmienia cokolwiek.. ale
>trzeba się przyzwyczaić to fakt.. nie mów, że jesteś aż tak
>zakonserwowanym konserwatysta (:-)))), że nie przyzwyczaiłbyś się
>:-))

Tu nie chodzi o konserwatyzm, tylko o wygode i ergonomie, ktora jest
dla mnie znacznie wazniejsza niz "ladny" wyglad monitora kosztem
wygody wlasnie. W CTX`ie na panelu mam osobny klawisz do wywolywania
menu kolorow, osobny do geometrii, jeszcze inny do szybkiego
wyswietlania stanu monitora, klawisze pozycji menu i +/- przy
wylaczonym OSD sluza odpowiednio za regulacje kontrastu i
jaskrawosci... czy to nie duzo wygodniejsze niz jeden klawisz i jedno
pokretlo w Hyundaiu i innych monitorach stosujacych tego typu
wynalazki? W takich sprawach faktycznie jestem bardziej konserwatywny
niz sardynki w oleju... :-))

>mnie to jakieś kilka sekund... 2.. 3 może ??

Mnie to zajelo duuuzo wiecej... ale moze dlatego, ze troche czasu
zeszlo na slowa na "K" :-))))

>hmm.. 15 może trochę odstaje, ale głównie ostrością.. zniekształceń
>nie widziałem... ale 17 i wyżej mają prosty obraz jak trza..
>przyglądałem się dłużej :-))

Moze prawda jest, ze trafiaja do nas jakies odpady z kontroli jakosci,
ktorych nawet trzeci Swiat nie chce...

>a być może.. 15-tek nie widziałem aż tylu coby się wypowiadać.. no
>ale na pocieszenie można dodać, że nie ma chyba obecnie TV, który by
>miał prostą geometrię.. sam się przestraszyłem, jaki scheiss obecnie
>produkują, gdy zobaczyłem początkowy start-screen PSX'a na 21"
>Panasonica (bodajże.. nie pamiętam już dokładnie).. koszmar..
>krzywy, obrócony itp.. no i to nie monitor i nie da się wyregulować
>:-(( kumpel takiego sobie kupił i mówił później, że miał najlepszą
>geometrię ze stojących w sklepie i w magazynie.. no i wtedy zbladłem
>:-))) wolę już monitor :-)))

Gdyby nie te ceny, wzieloby sie jakas 19", dobry tuner (nawet
zewnetrzny, niezalezny od kompa), DVD i mamy kino pierwsza klasa :-))

>a tak btw. to jak to mówią ?? de gustibus non disputandum est ??

Dokladnie :-)

Pozdrowka,
Mordazy von BinHex.

--