Re: Gdzie dostac refill kity do drukarek atramentowych?

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:36:06 MET DST

Nazir wrote:

> Z tego co wiem nie ma do Lexmarka takich zestawow. Jezeli posiadasz
> model 3200 (1200dpi) to nie polecalbym uzywania zestawow do innych
> drukarek - tu musi buc odpowiedni atrament. Pojemnik z czarnym
> atramentem na na gorze odpowiedni otworek, ktorym teoretycznie mozna by
> ladowac atrament. Z kolorem jest gorzej - tam trzeba by chyba fizycznie
> otwierac gorna pokrywke (co przy odrobinie wprawy nie jest takie
> skomplikowane - polecam dobra zyletke).

Pod wspomnianymi adresami mozna kupic takie zestawy - chodzi mi o cartridge
12A1980 (kolor) i 12A1970 (b/w). Jednakze powyzsze sklepy sa w USA i koszt
transportu takiej przesylki jest mniej wiecej taki sam jak cena takiego
zestawiku (ok. $35). Zestawy takie maja jakies specjalne narzedzie do
otwierania wierzchniej pokrywki (oczywiscie moznaby to zrobic np. zyletka) oraz
odpowiedni atrament, ktory wystarczy do 10-15 naladowan.

Moze jest w Polsce jakas firma, ktora zajmuje sie sprowadzaniem/sprzedaza
takich kitow?

Pozdrawiam,
Jacek