Re: Gdzie dostac refill kity do drukarek atramentowych?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:29:00 MET DST

Jacek Gutkowski wrote:

> Czesc,
>
> Czy mozna gdzies kupic zestawy do napelniania cartridge'y w drukarkach
> atramentowych (Lexmark)?
> Chodzi mi o takie zestawy, jakie mozna m.in. zobaczyc na stronach
> http://www.inkjetplus.com oraz http://misterinkjet.com
>
> Do w/w zestawow sa dolaczone oczywiscie odpowiednie tusze, ale czy mozna tez
> gdzies kupic takowe tusze - oczywiscie zachowujace wszelkie niezbedne parametry
> jakosci, odpowiedniego PH, itp.

Z tego co wiem nie ma do Lexmarka takich zestawow. Jezeli posiadasz
model 3200 (1200dpi) to nie polecalbym uzywania zestawow do innych
drukarek - tu musi buc odpowiedni atrament. Pojemnik z czarnym
atramentem na na gorze odpowiedni otworek, ktorym teoretycznie mozna by
ladowac atrament. Z kolorem jest gorzej - tam trzeba by chyba fizycznie
otwierac gorna pokrywke (co przy odrobinie wprawy nie jest takie
skomplikowane - polecam dobra zyletke).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl