Re: HP 695 i Hp610 - różnice?

Autor: Pawel Malachowski (pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 13:49:56 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, GLOB wrote:
[...]
> Roznica polega przede wszystkim na tym ze firma Hewlett Packard chce
> byc sprytniejsza od uzytkownikow. Za naprawde dobra cene sprzedaja
> niezla drukarke. Jest tylko jedno WIELKIE ale:
> Pojemniki z tuszem w HP 610 sa o polowe mniejsze od tych w HP 695 a
> kosztuja mniej wiecej tyle samo. Dwa razy wymienisz tusz i roznica w
> cenie sie zwroci. Nie badz taki zly chyba ze naprawde niewiele
> drukujesz

 uff, dobrze ze jej nie kupilem :)
 gosc w sklepie namawial mnie w zamian na Canona 2000, ale ponoc ona
 kiepsko drukuje - wiecie cos o tym? tak sobie mysle, ze moze juz lepiej
 odlozyc kasy troche i potem kupic Lexmarka 3200? - zacnie wyglada ;>

btw, zbiorniczki do HP 610C roznia sie bardzo od tych dla innych HP 6xx?
czym? jakas zlaczka czy tez i skladem atramentu? moze jednak lepiej qpic
tani HP 610C i potem po prostu wsadzac jakies sensowniejsze zbiornczki
do tego zamiast tamtych oryginalnych 'polowicznych'?

> Grzesiek Brajewski

PM