Re: HP 695 i Hp610 - różnice?

Autor: GLOB (info2_at_pcshop.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 03:42:37 MET DST

On Mon, 23 Aug 1999 11:08:57 +0200, "zasadka"
<zasada_at_phys.uni.torun.pl> wrote:

>Wlasnie!!!
>Czy ktos wie czym sie roznia.
>Panowie w sklepie mopwia, ze niczym ... wiec jestem zly bo kupilem 695 pol
>roku temu za 699 zl. Moze ktos mnie pocieszy :))))
>Jesli sie nie roznia to skad ta roznica w cenie?
>
>Tomek

Roznica polega przede wszystkim na tym ze firma Hewlett Packard chce
byc sprytniejsza od uzytkownikow. Za naprawde dobra cene sprzedaja
niezla drukarke. Jest tylko jedno WIELKIE ale:
Pojemniki z tuszem w HP 610 sa o polowe mniejsze od tych w HP 695 a
kosztuja mniej wiecej tyle samo. Dwa razy wymienisz tusz i roznica w
cenie sie zwroci. Nie badz taki zly chyba ze naprawde niewiele
drukujesz

Pozdrawiam

Grzesiek Brajewski