Re: najlepsza karta tv

Autor: Hawk (ansul_at_sus.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 11:36:09 MET DST

On Tue, 24 Aug 1999, Wojciech Strzelecki wrote:

> Czy oni Ci za to zaplacili, czy moze napisales to ironicznie ?

Czytam Chip-a od numeru 7/97 i sadze po prostu ze to dobra gazeta.
Fakt wiele artykulow bylo beznadziejnych, ale ostatnio jest coraz
lepiej... Czytam i czytalem tez wiele innych gazet z branzy komputerowej
wiec mam porownanie: (Pc-Kurier,Pc-Magazine,Enter i inne).
Nawet gdyby firma Vogel mi zaplacila to nie napisalbym takiego listu
na newsy. Takie jest moje zdanie i nikt nie musi sie ze mna zgadzac.
Prosze o jakies argumenty dlaczego Chip jest zly?

        Pozdrawiam

        Hawk

              Pager nr 239507

              Mail: 239507_at_bipnet.pl