Re: Czujnik temp. na BH6

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:41:59 MET DST

Bartek Nagorny wrote:

> Huh - moze byc nawet gorsza niz w zamknietej obudowie.
> Proponuje zebys zalozyl sobie duze smiglo od zasilacza u dolu w
> przedniej sciance obudowy, ktore bedzie wdmuchiwalo powietrze do
> srodka. U mnie taka operacja spowodowala spadek temperatury o okolo
> 3~4*C.

Tu jest maly problem bo na przedniej sciance nie ma zadnych otworow wiec
taki wentylator nie bedzie mial co przepychac (chodzi oczywiscie o
powietrze ;)))) ).
Za to mam duze smiglo pod zasilaczem, ktore ladnie nawiewa powietrze na
procka...

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl