Re: Czujnik temp. na BH6

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 03:38:49 MET DST

Dnia Tue, 24 Aug 1999 14:20:32 GMT, Nazir <nazir99_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Mam strasznie duzo kabli (SCSI i obydwa IDE) i mimo otwartej obudoway
>(Midi Tower) cyrkulacja powietrza nie jest chyba najlepsza.

Huh - moze byc nawet gorsza niz w zamknietej obudowie.
Proponuje zebys zalozyl sobie duze smiglo od zasilacza u dolu w
przedniej sciance obudowy, ktore bedzie wdmuchiwalo powietrze do
srodka. U mnie taka operacja spowodowala spadek temperatury o okolo
3~4*C.

>Ale jak na
>razie stabilnie chodzi wiec sie nie przejmuje :)))

Zawsze mozna dmuchac na zimne :))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl