Odp: CD-Rom nie "autorunuje"

Autor: slawek- (slawek_at_nospam.irc.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 23:51:12 MET DST

Użytkownik alinas <alinas_at_bci.krakow.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7pubht$13b$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

> Jesli masz W98 to sprawdz pliki systemowe (w akcesoriach/narzedzia
systemowe
> jest "informacje o systemie" - tam w narzedzia jest opcja "kontroler
plikow
> systemowych")
> U mnie tez nie chcial sie uruchamiac i po sprawdzeniu wyszlo ze
> extract32.costam jest uszkodzony. Po naprawie plikow plytki startowaly
> samoczynnie. Z drugiej strony po jakims czasie znowu nie dzialalo. Pomogla
> reinstalacja Windowsow. Moze sprawdzenie rejestru (scanreg) cos da, nie
> sprawdzalem

U mnie niestety to zjawisko tez wystepuje. W jakis czas po instalacji Windy
blokuje sie autostart. Do dzisiaj nie doszedlem dlaczego i jak to naprawic.
Podany przez Ciebie sposob wyprobowalem, niestety okazal sie w moim
przypadku nieskuteczny.
Gdyby ktos mial jakies inne pomysly to prosze o rade.

--
pozdrawiam
slawek-