Re: CD-Rom nie "autorunuje"

Autor: alinas (alinas_at_bci.krakow.com)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:54:41 MET DST

Andrzej Chmura napisał(a) w wiadomości: <37c1c8cc_at_news.vogel.pl>...
>Cze
>Od jakiegos czasu moj CD-ek nie "autorunuje" plyt.
>Mam odznaczone w zakladce Moj komputer/Wlasciwosci/CDRom/Menadzer
>Urzadzen/CDRom/Wlasciwosci/Ustawienia - Automatycznie powiadom o wlozeniu i
>nic to nie daje.
>Po wlozeniu plyty np. "Chipa" musze recznie uruchamiac Autostart.
>Co moze byc przyczyna?
>Dzieki za info.
>Pozdrawiam
>anchmu_at_pertus.com.pl

Jesli masz W98 to sprawdz pliki systemowe (w akcesoriach/narzedzia systemowe
jest "informacje o systemie" - tam w narzedzia jest opcja "kontroler plikow
systemowych")
U mnie tez nie chcial sie uruchamiac i po sprawdzeniu wyszlo ze
extract32.costam jest uszkodzony. Po naprawie plikow plytki startowaly
samoczynnie. Z drugiej strony po jakims czasie znowu nie dzialalo. Pomogla
reinstalacja Windowsow. Moze sprawdzenie rejestru (scanreg) cos da, nie
sprawdzalem

Piotrek
piotr_at_viii-lo.krakow.pl (chwilowo nie dziala :( )