Re: Athlon - czyli o głupocie Intela(długie).

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 00:16:50 MET DST

Jop wrote in message <7pt67f$ib$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

Wcinam sie...

>Koszt produkcji proca to kilkana?cie dolców, reszta idzie na prace
rozwojowe
>i inne.

Raczej nie. W tym momencie jadro K7 ma powierzchnie ok. 180 mm^2,
a to jest bardzo duzo.

>Owszem - było to możliwe (porównaj sobie slot 1 z A) jedyna istotna różnica
>na płycie to możliwo?ć póżnijszego przej?cia na 200mhz

Mysle, ze znacznie istotniejsza jest tu kwestia pracy wieloprocesorowej.

>amd tego nie dożyje(być może)). Przeczytaj sobie specyfikacje athlona a
>dojdziesz do wniosku że jest on szybszy tylko dzięki nowemu koprocesorowi i
>4x większemu cachowi pierwszego poziomu - a do tego nowego chipsetu nie
>potrzeba.

A jakiego chcialbys do niego chipsetu uzyc? TXa? Nie wiem,
czy o tym slyszales, ale AMD nie ma pozwolenia
na uzywanie Slot 1.

>Kto?(poza VIA - ale oni potrafi? spieprzyć każdy chipset...

Spieprzyc? Chyba nie masz racji.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)