Odp: Problem z WACOM-em...

Autor: christo (christo_at_team.com.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 22:18:51 MET DST

Nie znalazłem pierwszego newsa z tego wątku...
Stąd też może nie do koncza na temat...

w instrukcji do mojego Wacom'a Artpad II jest wyraźnie napisane że aby
działał poprawnie musi mieć przerwanie tylko dla siebie nie moze go dzielić
z innym urządzeniam...

Musisz tak wymusić przerwania aby wacom miał swoje tylko dla siebie...

--
Christo D. - christo_at_giotto.art.pl
Użytkownik Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C4uw3.2941$TV.44450_at_news.tpnet.pl...
: Powtórzę jeszcze raz, co już napisałem.
: >Mój Zoltrix PCI siedzi na COM 5 i zajmuje przerwanie 12.
: >IRQ 3 z COMem 2 jest wolne.
:
: >Ale Zoltrix jest na PCI a COMx na ISA... Może spróbuj dać Zoltrix'owi
: >dzielenie przerwania z powiedzmy kartą graficzną, SCSI czy inną na
: PCI...
: >U mnie tak działa karta sieciowa (Winbond 89c940 - staroć ale imo
: lepszy od
: >realtek'a 8029) i muzyczna (Yamaha 724 XG) - dzielą się przerwaniem
: nr 11
:
: Modem na PCI nie musi korzystać z systemowego COMa.
: Może wybrać inne, wyższe przerwanie.
:
: --
: