Re: dual celeron

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:05:49 MET DST

Hi,

On Tue, 24 Aug 1999 09:35:25 +0200, Jacek Sierpinski <sierp_at_eternal.net> wrote:

>Wlasnie, czy korzysci te sa zauwazalne przy codziennym korzystaniu z
>systemu, czy tylko w przypadku duzego obciazenia? Nie wiem, czy
>[...]

Dwuprocesorowość najwięcej daje, jeżeli często coś liczysz w sposób
długotrwały i albo w tym samym czasie coś robisz na komputerze, albo
Twój program potrafi wykorzystywać wieloprocesorowość. Edycja tekstu
w czasie słuchania MP3 na dualu jest bez sensu, bo nawet jeden procesor
obciąża to najwyżej w 10%, ale np. jednoczesna kompresja dwóch plików
WAV do MP3 i w tym samym czasie jeszcze pisanie tekstu i słuchanie
innego MP3 ma na dualu jak największy sens.

>Czy kazda przejsciowka PPGA/Slot 1 ma taka zworke, czy sa to jakies
>specjalne przejsciowki (tj. jesli uzyje sie innych, to 2 Celerony
>wlozone do plyty z dwoma slotami 1 nie zadzialaja)?

Nie wszystkie przejściówki mają taką zworkę. Należy szukać takiej
ze zworką (lub nawet ze zworkami regulującymi napięcie). Jeżeli masz
przejściówkę bez zworki, to drugi Celeron nie będzie działał (pierwszy
go zablokuje).

--
Pozdrowienia,