Re: Opinia n/t Seagate U4 8.4gb

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 08:54:41 MET DST

felek wrote:

> Czy ktoś ma doświadczenie z w/w dyskami? Chodzi mi o prędkość pracy (w
> teście chipa ten model dostał wysoką notę za wydajność) i głośność.
> Czy seagate 10gb udma66 jest równie szybki/wolny ?

Po pierwsze: nie sugeruj sie ocena CHIP'a. Dysk, ktory u nich mial
transfer ok 10MB/s u mnie ma tylko 6.5 (seagate Medalist Pro). Po drugie
to sa niezle kaloryfery, wiec jezeli cenisz w komputerze odrobine chlodu
(np. przy podkreconym procku) to tez sobie daruj. No i oczywiscie halas,
ale to powszechnie znana uciazliwosc tych dyskow.
Osobiscie polecam IBM'a. Najlepiej tego nowego DJNA (chyba takie jest
oznaczenie tego modelu). Ma 2 MB cache, 7200 rpm i udma66. Miodzio :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl