Re: Firmware do CD-ROM'u ?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 08:44:41 MET DST

ACC/VTS wrote:

> Czy w CD-ROM'ach można wymieniać firmware?
>
> Tak jestem ciekaw, bo na moim LG CRD-8360B jest napisane
> ROM VER.1.01
>
> zdrówko,
Kolega sie troszke myli. Nie wiem jak w przypadku LG ale np. TEAC tez ma
mozliwosc wymiany firmware'u. Kozysci???? Np. obsluga nowych plytek
(srebrnych) i jakies inne pieroly. Tylko nalezy uwazac. Jezeli podczas
takiej zmiany cos sie stanie (np. padnie zasilanie albo cos w tym stylu)
to moze sie okazac, ze CD juz do niczego sie nie nadaje i bez serwisu
ani rusz. Najlepiej poszukaj na stronie producenta. Jezeli oferuje taka
mozliwosc to warto sie zaznajomic z kozysciami z tego plynacymi.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl