Re: cc clayton

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 22:09:49 MET DST

Przemysław Swad?ba napisał(a) w wiadomości:
<7pnlif$ani$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Witam,
>
> Z Claytonami mialem doczyniena wiele razy i mam jak najlepsze o nich
>zdanie, co prawda ASUS to nie jest ale zarówno LX,BX jak i ZX problemów mi
>nie sprawialy raczej z niczym sie nie gryzly i ogólnie spoko chodzily.
>Pozatym sa dosyc tanie,obsadzalem na nich od Celerona 266 do PII 400. Z
>tego co sie orientowalem sa to plyty produkowane specjalnie dla California
>Computer z Warszawy przez kogos na Tajwanie. Sa nieporównywalnie lepsze od
>PCChipsów.

Te same płyty widziałem pod marką Super Power i to jest chyba ich
producent - mają swoją stronę www. Płyty Socket 7 faktycznie nijakie - na 3
identyczne
(dwie z CC i jedna z SP) każda miała inny BIOS - różne napięcia kości, różne
oznaczenia BIOS-u, różne pozycje w menu. Jednak, o ile mi wiadomo, do tej
pory chodzą bez zarzutu. Z nowszymi jakoś nikt do mnie nie trafił.

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)