Re: cc clayton

Autor: Przemysław Swadba (przemol_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 03:59:07 MET DST

Witam,

    Z Claytonami mialem doczyniena wiele razy i mam jak najlepsze o nich
zdanie, co prawda ASUS to nie jest ale zarówno LX,BX jak i ZX problemów mi
nie sprawialy raczej z niczym sie nie gryzly i ogólnie spoko chodzily.
Pozatym sa dosyc tanie,obsadzalem na nich od Celerona 266 do PII 400. Z tego
co sie orientowalem sa to plyty produkowane specjalnie dla California
Computer z Warszawy przez kogos na Tajwanie. Sa nieporównywalnie lepsze od
PCChipsów.

Pozdrawiam Przemek