Re: Monitory Marvin - co to?

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 17:06:55 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> Mam wlasnie przed soba tego Hyndaia i jestem delikatnie mowiac
> rozczarowany. No, chyba ze fakt, ze monitor nie jest w stanie
> wyswietlic mi prostej poziomej linii, nie podpada wedlug Ciebie pod
> jakosc obrazu. Dokladniej: gorna i dolna krawedz obrazu sa wklesle i
> niczym w OSD nie udalo mi sie tego usunac. Skoro juz tak go
> zachwalales, moze wiesz o nim wiecej niz ja i powiesz mi, czym mam
> zlikwidowac ten przykry mankament?

ja mam przed sobą ten monitor, i omawianych wad prawie nie ma..
odchył linii poziomej na dole/górze ekranu jest <1mm.. poza tym nikt
nie mówił o CAD'ach (prev. post), bo do tego to są monitory nie za
700zł, a za 1200.. mowa była o rynku tanich monitorów takich na
jakie jest skierowany tytułowy Marvin.. a w tej klasie H5870 to jest
zdecydowanie najlepszy monitor.. właśnie ta jakość obrazu na
przykład.. ok.. niech będzie, że linia odstaje.. ale za to w
1152x864 trzyma ostry, niezakłócony obraz.. w 72Hz.. i dlatego
nadaje się w ogóle do zastosowań graficznych.. 1024x768 to mimo
wszystko nie jest dużo.. zaś monitory typu Marvin czy inne Samsungi,
trzymające ostry obraz do 800x600 to można jedynie oddać dzieciom do
grania :-P

tak btw. to opisywaną przez ciebie wadę zauważyłem dopiero po
zwróceniu mi uwagi na ten fakt.. mi to zupełnie nie przeszkadza w
pracy (jako amatorski grafik WWW).. czy linia jest krzywa (z
cieniowaniem) rzeczywiście czy jedynie monitor ją wygina widać od
razu.. różnica jest na tyle spora, że nie sposób się pomylić (noo..
o ile nie ma się wady wzroku :-)))

a co do Sony to miałeś chyba wyjątkowego pH.. widziałem kilka 15 i
17, i jedyną wkurzającą rzeczą były dwie znane poziome linie
kineskopu...

pozdrawiam..

       ## ##
      #### ## Sylwester Zarębski - ISP Group