Re: Monitory Marvin - co to?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 20:43:49 MET DST

On Tue, 17 Aug 1999 11:11:39 GMT, Sylwester Zarębski
<sylwek_at_isp.net.pl> wrote:

>Hyundai DeluxScan 5870 dostałby 9/10 (za jakość obrazu)

Mam wlasnie przed soba tego Hyndaia i jestem delikatnie mowiac
rozczarowany. No, chyba ze fakt, ze monitor nie jest w stanie
wyswietlic mi prostej poziomej linii, nie podpada wedlug Ciebie pod
jakosc obrazu. Dokladniej: gorna i dolna krawedz obrazu sa wklesle i
niczym w OSD nie udalo mi sie tego usunac. Skoro juz tak go
zachwalales, moze wiesz o nim wiecej niz ja i powiesz mi, czym mam
zlikwidowac ten przykry mankament?

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

PS. Sony, jesli sadzic po tych paru egzemplazach pietnastek, ktore
widzialem, to jedne z gorszych monitorow. Te same problemy z geometria
obrazu, fabryczny limit odchylen od normy do 3mm (albo nawet 5? - tak
czy siak, nie uwzgledniaja reklamacji) - po prostu niedopuszczalne.
Pomine fakt, ze Trinitron jako kineskop do monitora -zwlaszcza >21"-
nie nadaje sie w ogole, bo gusta nie podlegaja dyskusji.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--