Re: Mam naped LG 32x ale klne na czym swiat stoi - slusznie?

Autor: Marek Łysiak (mlysiak_at_energopomiar.com.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 13:15:11 MET DST

Nazir napisał(a) w wiadomoœci:
>1: wiekszosc napedow "pada" po roku wytrwalej pracy (nie wiem czy to
>taki standard czy tylko wiekszosc moich kumpli ma taki problem).

- dzieki za info
- a zatem cos jest na rzeczy ... bo faktycznie popracowal troszke (lubie
pograc, a te wszystkie nowe gierki eksploatuja niemilosiernie CDR)- chyba w
ten sposob bronia sie przed piratami ( zeby nie mozna bylo zainstalowac 1
gry na 10000000 komp :-)
- mam taka teorie, ze to po prostu lozysko sie wyrabia z czasem - im szybszy
naped tym gorzej , bo sila pochodzaca od niewywazonej (:-)) plyki (z
czasopism?/nagrywalne?) jest tym wieksza - im szybciej sie taka plytka
obraca ( jak niewywazone kolo samochodu przy 60km/h jest ok ale przy 250
km/h....? :-) - a moze to brednie?
- aha, czy oznaczenie 32x wskazuje na to, ze plytka 32x szybciej sie obraca
???!! ( to chyba nie tak...?
pozdrawiam