Odp: Tania karta graficzna

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 00:28:42 MET DST


> To radze ci potestowac to 8MB Voodoo3 na bogatszych w tekstury
aplikacjach -
> czeka Cie niemila niespodzianka :)

To nie jest karta hi-tech do renderingu na dużych teksturach.
Zresztą jakie to aplikacje miał by odpalić z dużymi teksturami ?
Oprócz Unreal Turnament i Q3 nie ma tego za wiele.

> - Tu przyda sie tryb AGPx2, ktorego
> Voodoo3 nie wspiera

Od razu widać, że się Chipa naczytałeś :-)
V3 obsługuje AGP 2x. Nie obsługuje za to AGPteksturingu
a to całkowicie dwie różne rzeczy.

> (nie mowiac o 32bitowym kolorze ...)

32bitowy kolor to fajny dodatek. Ale tylko dodatek (jak na razie).
Różnica w stosunku do 16 bitowego jest tak nieiwelka, że czasami
lepiej wychodzi dać większą rozdzielczość i 16bitowy kolor niż
niższą w 32bitowym.
Zresztą mowa jest o karcie za 300-350zł a nie o "kombajnie" za 1000zł.
Velocity 100 może mieć bardzą dobry współczynnik ceny do możliwości
co może zadecydować o sukcesie tej karty.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:54:02 MET DST