Odp: JA SIE ZABIJE!!! LUDZIE - POMOCY!!!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 00:09:45 MET DST

> Hmm, ale w takim razie czemu poprzednio wszystko chodzilo przynajmniej
> podobnie? (a moze tylko mi sie zdaje?)

Chyba tylko Ci się tak zdaje :-)

> hmm, w sumie to akcelerator, nie?

Tak :-)

> a procek 400mhz?

No tak :-)

> to w sumie calkiem
> calkiem proc.... :-/

Proc jest dobry ale akcelerator nadje się tylko do jednego. Do wymiany :-)
W końcu S3 Virge też niby jest akceleratorem a jak to jest w praktyce chyba
każdy wie.

> Czy oplaca sie kupowac sam dopalacz?

Chodzo Ci pewnie o V2.
Jeśli dysponujesz kapitałem w granicach 300-350zł to V2 jest
dobrym zakupem. Jeśli masz więcej kasy to kupuj V3 2000 na AGP.

> Wolalbym karte 2d/3d ...

V3 właśnie taką jest.

> I czy
> rzeczywiscie da sie kupic v3 za 500 zl?

Tak.
Małe reklama dla Przemka :-)
Na stronie http://cennikpc.cjb.net/ masz cennik. V3 2000 jest za 510zł.
Możesz też poszukać na giełdzie albo w ogłoszeniach uzywane V3.
Powinieneś kupić gdzieś za 450zł.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\