Odp: Tania karta graficzna

Autor: grafi (grandalf_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 06:07:44 MET DST

> Co to znaczy "bogatsze w tekstury aplikacje".

Czego nie rozumiesz - slowa "tekstury" czy "aplikacje" a moze "bogatsze w"
? - wszystko moge wyjasnic.

> Rozmawiamy tu o taniej karcie graficznej w cenie ok.300PLN. Przy takich
> warunkach Velocity 100 jest nie do pobicia.

Radze Ci sprawdzic cene Vanty - chyba tego nie zrobiles ?

> Jeśli chcesz opierać swoje poglądy na testach to powodzenia - ja mówię o
> wydajności danej karty w aplikacjach (czyt.grach) dostępnych DZISIAJ na
> rynku.

Taaaa, z pewnoscia Quake2, Incoming, i tym podobne "nowosci". Ja radze :
Quake3, Expendable ...

> Tu TNT2 nie ma porównania z V3 - jakość grafiki 16-bitowej w V3 jest
> o niebo lepsza o tejże na TNT2, mnie nie podnieca 32-bit bo nie jestem w
> stanie pogodzić się ze stratą wydajności ok.40%.

>Co do AGP to radzę Ci
> przeanalizować teoretyczną przepustowość jaką musiałabo mieć AGP żebyoz,
miedzy innymi dlatego
> zapewnić taką przepustowość jaką ma karta korzystając ze swojej pamięci.

Coz, miedzy innymi dlatego jest juz standard AGPx4, ktory karta wspiera.

> Jest jeszcze jedna rzecz przemawiająca za Velocity 100 - producent. Firma
> 3dfx czy jak ktoś woli STB na szczęście nie jest "azjatyckim nonamem" jak
> większość tanich kart których ceny dla TNT2 M64, czy Vanta operują w
> granicach 300PLN.

A kto Ci kaze kupowac noname TNT ? Hercules, Elza, Diamond, Creative - czy
to sa zle firmy ?!

>Bez porównania na korzyść 3dfx jest także jakość grafiki.

bez komentarza :)

> Pozdrawiam
>
> PaPi

ja rowniez.