Re: jaki monitor 15"

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 23:55:09 MET DST

> A ja miałem trynitrona(Sony) i zobaczyłem lepszy - cromaclear(następca
> trynitrona- skutek koperacji sony(kineskop) i Mitsubishi(elektronika)) -
> moją ją na przykład Philipsy z seri MP.
> Dlaczego lepsze - bo to widać na pierwszy rzut oka(z 5 cm od ekranu -
> różnica przy niektórych grafikach dość wyrażna, z daleka też widać)- dla
> teoretyków chip bodajrze 12/98(test monitorów) str 83.
> Teraz mam Philipsa 109MP i dotąd nie widziałem lepszego.

Apropo Philips'a...
Gdzie mozna (i za ile) kupic model 107BT lub 109BT
(literka T oznacza "krotka tube", tzn. glebokosc monitora jest
na poziomie normalnego 14")
Ta wersja _nie ma_ glosnikow i mikrofonu (i o to chodzi ;-))

Jak na razie w polsce widzialem tylko wersje B i MP...
ew. tanie serie S

--
-
Odpowiadajac usun SPAMOFF z mojego adresu