Re: Test v2 sli i minigl'i do q3

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 22:42:25 MET DST

>No to powiedz, kiedy uzyles tych bajerow do normalnej gry a nie tylko do
>ogladania ? Przeciez te argumenty sa jak wyciete z reklamowki !
>
>Pozdrawiam. Glina

Byc może :)

Jednak obecnie grając w Need For Speed : High Stakes zauważyłem dużą różnicę
obrazu pomiędzy V3 (bardzo ładnie nasycone kolory , o wiele wiekszą ostrość
, ładniejsza mgła i rozbłyski światła (latarnie i tunel) , no i te piękne
chmurki :) (Wreszcie zaczął mi się podobać NFS:HS :))

Także w Rollcagu o wiele ładniejszy jest dym , kolory są bardziej nasycone
itd..

W Quaku III jest piekne niebo :) i większa ostrośc tekstur oraz brak
jakiegokolwiek ditheringu.

Tak samo Halflife w D3D jest o wiele ostrzejszy , kolorki są piękne ...

Jednakże ja miałem okazje sprzedać V3 i po dodaniu 16 zł zamienić na TNT2.
Dlatego poszedłem na ten układ :).
Ciagle uważam V3 za bardzo dobrą kartę. jednakże ona się szybciej zestarzeje
technologicznie niż Tnt2.

Gdybym miał sprzedac V3 i dopłacić dużo większą sumę to napewno na taki
układ bym nie poszedł.

Obecnie gram w wyścigi w 800x600x32 (większe poczucie pędu) natomiast w gry
FPP w 1024x768x32.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///