Re: Test v2 sli i minigl'i do q3

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 01:24:09 MET DST

/// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Te twoje wyniki nie są zadobre :)
>
> Ja na swoim C300a_at_464Mhz z V3 2000 o/c 176Mhz w Quaku II osiągnąłem
> nastepujące wyniki:
>
> 640x480 - 129 fps
> 800x600 -124 fps
> 1024x768 - 93 fps

Przypuszczam ze na ustawieniach Max predkosci ? Moje byly z Max quality.
no i zawsze jest to podkrecone V3 ... v3 2000 ma gorsze wyniki od v2 sli

> Do tego róznica obrazu pomiędzy V2 SLI a Voodoo 3 jest bardzo duża
> (Ostrzejszy obraz , żadnych interferencji ,brak "wypranych kolorów"

Tak sie sklada ze porownywalem te karty na swietnym monitorze i roznica nie
jest taka wielka , a na pewno nie wystepuje cos takiego jak wyprane kolory a
tym bardziej "interferencje".
Co do ostrosci to sie zgodze.

> jednakże obecnie wymieniłem V3 na TNT2 i jestem bardzo zadowolony :)
> Może Tnt2 osiągi są troche mniejsze od V3 (nie zawsze) jednakże niższe
> osiągi rekompensuje lepsza grafika (super ostrośc) i filtrowanie
> anizotropowe , obsługa duuużych tekstur , AGP i 32-bitowego koloru.

No to powiedz, kiedy uzyles tych bajerow do normalnej gry a nie tylko do
ogladania ? Przeciez te argumenty sa jak wyciete z reklamowki !

Pozdrawiam. Glina