Re: AMD K6-2 CXT i temperatura pracy

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 21:59:48 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:

[...]
>przez tą rurę i wentylator. Procesor ma temperaturę otoczenia 23
>stopnie nawet jeżeli w szafce jest 28 :)

Jezu, jakie kombinacje. Ja mam K6-2 300 puszczonego na 4x95 i 2,4V.
Temperatura procka (od spodu jest czujnik) jest 45st. w ciepłe dni i
się nie przejmuję. Miałem mocniejszy wentylator na radiatorze, ale
zmieniłem bo był za głośny. Teraz słychać tylko lekki szum twardego,
mimo, że komputer stoi pod stołem koło nóg. Oczywiście obudowa jest
zamknięta.
Po prostu nie ma co przesadzać z tym chłodzeniem.

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek