Re: Jak wywalic "logowanie" do WIN95 + probel z "save password".

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 12:54:04 MET DST

Cześć,

Enio <tkobosz_at_mp.pl> wrote in article <7pll2c$beb$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Czesc,
>
> Problem mam taki:
>
> od dwoch dni, zupelnie nie wiem dlaczego,
> przy starcie windozy pojawia sie okienko
> do wpisanie user / password.
> Wczesniej tego nie bylo !!!!
>
> Oczywiscie omijam to nacisnieciem Esc,
> ale i tak jest to dosc wkurzajace!
>
> Jak zrobic, zeby tego nie bylo ???
>
> Aha - w tym samym czasie pojawil sie inny problem
> - jak mniemam scisle zwiazany z pierwszym
> - otoz we wszsystkich miejscach gdzie mozna zaznaczyc
> opcje "Save password" (czyli np. w oknie Dial-Up)
> opcja ta nie dziala! Tzn, moge ja zaznaczyc,
> [...]

Jeżeli masz TweakUI to zobacz, czy opcja Clear Last User at Logon (zakładka
Paranoja) nie jest zaptaszkowana.
Teraz znajdź plik o rozszerzeniu PWL (będzie w katalogu Windy). Zapamiętaj
nazwę (przed kropką, reszta jest tutaj nieważna). Przy następnym starcie w
tokno logowania wpisz w pole nazwy użytkownika tę nazwę pliku (np. jeżeli
plik nazywa się abc.pwl wpisz abc - patrz też, czy nazwa nie zaczyna się
spacją/spacjami, też je wstaw) i zostaw pole hasła puste. Powinno przywrócić
poprzednie funkcje.

Jeżeli to nie zadziała, skasuj ten plik PWL i przy nastepnym starcie
komputera wpisz dowolną nazwę użytkownika, pole hasła zostaw puste,
potwierdź wszędzie tam, gdzie będą pytać, potem tylko będziesz musiał
jeszcze raz wpisać hasło w Dial-Up Networking i wtedy powinno już być
zapamiętane.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)