Jak wywalic "logowanie" do WIN95 + probel z "save password".

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 09:34:55 MET DST

Czesc,

Problem mam taki:

od dwoch dni, zupelnie nie wiem dlaczego,
przy starcie windozy pojawia sie okienko
do wpisanie user / password.
Wczesniej tego nie bylo !!!!

Oczywiscie omijam to nacisnieciem Esc,
ale i tak jest to dosc wkurzajace!

Jak zrobic, zeby tego nie bylo ???

Aha - w tym samym czasie pojawil sie inny problem
- jak mniemam scisle zwiazany z pierwszym
- otoz we wszsystkich miejscach gdzie mozna zaznaczyc
opcje "Save password" (czyli np. w oknie Dial-Up)
opcja ta nie dziala! Tzn, moge ja zaznaczyc,
ale przy kolejnym wywolaniu danego okienka haslo nie jest
zapamietane i znow je musze wpisywac recznie!

Co sie popsulo i jak to naprawic?

Pozdrawiam,

Enio.